“Ye memang aku”, Sajat mengaku video tular lelaki menari zapin

“Ye memang aku”, Sajat mengaku video tular lelaki menari zapin. Sejak membawa diri ke luar negara awal tahun lalu, usahawan terkenal Nur Sajat semakin aktif berinteraksi dan melakukan live di media sosial terutamanya TikTok. Kini, bekas pengusaha penuh kontroversi itu giat menjalankan perniagaan di Australia pula dan tak lupa mengikuti segala perkembangan yang berlaku di negara asal.

Hmmm time ni Kanda ke Dinda? Nak panggil abang ke kakak?

Sejak beberapa hari lalu, tular pula satu perkongsian lain di TikTok dari saudari @farahjosni tentang sedutan rakaman musik video nyanyian penyanyi lagenda Allahyarhamah Sharifah Aini. Jelasnya, salah seorang penari yang memakai baju melayu siap bersongkok dan menari zapin itu dikatakan seakan-akan serupa pula wajahnya dengan Nur Sajat.

"Ye memang aku", Sajat mengaku video tular lelaki menari zapin

Sajat komen pasal MV…Ye memang aku kenapa?

Ketika giliran usahawan itu melakukan live seperti biasa ketika ingin memasak, tiba-tiba muncul beberapa komen ditinggalkan penonton bertanyakan jika dia sudah lihat video dimaksudkan. Pada awalnya, Sajat memberi reaksi seolah-olah tidak tahu-menahu tentang sedutan klip berkenaan. Namun setelah diasak berkali-kali, akhirnya ‘wanita’ tersebut mengaku jua selain sempat berbangga sifatkan wajahnya dari dulu lagi memang asli segak.

Dia kata penari lelaki tak datang, sebab tu dia gantikan…Muka dia tak berubah weh dari dulu

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat reaksi yang diberikan Sajat tentang isu viral tersebut. Dalam pada itu, ramai juga mengatakan wajahnya ketika itu cukup serupa dengan si ayah.

@brooonoook Ye memang aku kenapa??🤣 #sajat #tiktok #tiktokmalaysia #fyp #fypシ ♬ original sound – brooonoook

BACA:

Netizen kecoh dengan jam tangan TMJ pula, harga lebih RM400 ribu

Ceramah suka buat lawak lucah, ‘double meaning’, hindari ustaz sebegini

“Kenal melalui program motivasi” pendakwah popular didakwa lakukan amang seksual