Wajah anak Neelofa akhirnya didedahkan

Wajah anak Neelofa akhirnya didedahkan. Neelofa akhirnya dedah wajah anak selepas sekian lama. Pejam celik anak pasangan selebriti Neelofa dan PU Riz, Muhammad Bilal kini sudah berusia mencecah tujuh bulan dan sememangnya ramai yang menantikan untuk melihat wajah anak sulung selebriti tersebut.

Baru-baru ini, perkongsian Neelofa menjadi perhatian ramai apabila memuat naik video memaparkan wajah sipi-sipi anaknya buat tatapan peminat. Video tersebut dikongsikan semula di akaun peminat selebriti itu serta mengatakan semakin cepat Bilal membesar.

Berikut klip tersebut, dapat dilihat dari belakang anaknya Bilal yang sedang duduk sambil bermain permainan selepas bangun daripada tidur.

Wajah anak Neelofa akhirnya didedahkan

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen memuji akan kecomelan anak Neelofa dan PU Riz itu meskipun tidak dapat melihat wajahnya. Sementara itu, ada yang membayangkan wajah Bilal seperti ibunya atau mirip sepupunya, Jebat Jayden.

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zack (@lawak_laah)

Jom Tengok Apa Kata Netizen:

@d i l a :bilal awak dibenarkan membesar dengan cepat , ramai nak tengok awak ni

@cikpet83:Masya Allah bilal sayang, tgk dari belakang pun comel. ummi dah tunjuk dari tepi & dari blkg tanpa emoji, tak lama dah ni

@Natasha Alen Natasha:MasyaAllah. Alhamdulillah. Semoga Bilal membesar menjadi anak yang soleh. Aamiin3 Yarrabalalamin. Salam dari Brunei Darussalam

@Ehh Aar Hassan:bilai saya tunggu sampai awal tahun dpn je, kalau x tunjuk muka malas kawan.

@alwayshungry:mata dia mesti mcm mata mata neelofa

@Kecik Cik:comeynyaaaa masya’allah

…x sabar nk tngk…. gebu nyaa gerammm lahhh

@mommyain87:1 tahun baru review,,xpe xlmbat dh,,kami tgu

@Ameyra Rosfaizal:Umur 1 tahun nnt baru ummi kasi tengok rupa bilal kt semua org

@Addina Syafiqah:dari belakang macam jebat pun ada bilal ni..mesti comell

Min pun tak sabar nak tengok muka Bilal, ramai yang kata mungkin Neelofa akan ‘reveal’ wajah Bilal bila genap usia satu tahun. Mesti comel kan anak pasangan yang sama cantik sama padan ni. Komen yang baik-baik yaaa..

BACA:

Duduk hotel tapi kena cuci gelas dan pinggan sendiri

Gara-gara bantu bela anak luar nikah kawan, wanita berdepan hukuman penjara

Majikan tersilap masuk gaji RM800 ribu, pekerja terus letak jawatan