Wahid hidup balik? Ini jawapan Syamsul Yusof

Wahid hidup balik? Ini jawapan Syamsul Yusof. Sebelum ini Filem Mat Kilαu telah mencetuskan fenomena baru dalam industri perfileman tanah air setelah berjaya meraih kutipan sebanyak RM 80 juta selama 25 hari di tayangkan.

Filem tersebut di bintangi oleh barisan pelakon dengan hasil lakonan yang mantap dan berjaya membuat para penonton bertepuk tangan serta ‘standing ovation’ setelah tamat tayangan.

Dalam satu temubual Syamsul bersama channel ‘Raksasa Manja’ beliau ditanya tentang sebab watak Wahid yang dibawa oleh Beto Kusyairi telah dimatikan.

Syamsul dilaporkan berkata beliau ada sedikit penyesalan dengan tindakannya kerana berbuat demikian dan tidak menyangka akan ada reaksi dari penonton dengan watak tersebut.

Beliau mengakui dan berkata “Aku terus terang, sebenarnya aku menyesal mematikan watak tu (Wahid).. Aku menyesal.

Wahid hidup balik? Ini jawapan Syamsul Yusof

Dengan keadaan berseloroh, penemu bual melontarkan cadangan adakah syamsul akan menghidupkan balik watah Wahid disebabkan ramai yang tidak berpuas hati dengan pengakhiran watak tersebut.

inin jawapan yang di berikan oleh syamsul, dia sebenarnya ada cara kan nak hidupkan balik watak tu.. Kita tak tengok dia dikebu’mikan,” katanya sambil berseloroh.

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet memberi idea mereka tersendiri untuk menghidupkan balik watak Wahid serta ada yang menginginkan watak tersebut ada dalam Mat Kilau 2.

“Wahid dibawak rawat dekat Kelantan sbb masih bernafas tapi lemah sangat. Otw ke sana tu, tampal daun herba sikit. Bermula pulak kisah, Tok Janggut”

“Harap nanti mat kilαu 2 dia hidup balik tapi sebenarnya dia kembar”

“Bende boleh buat , beto diubat di dalam gua² lama berjumpe dengan orang” lama diperkampungan pahang & dapat dirawat”

“Jom pakat ramai² cari dragonball hidupkan wahid..”

“Ah nnti mat kilαu 2 dia ada adik nama azlee ke mazlan ke ha janji hidup”

BACA:

Dinobat pemain terbaik, Aysar ucap terima kasih kepada TMJ

Aksi Adeline Tsen pakai bikini undang komen lelaki hidung belang

Kanak-kanak 4 tahun maut setelah jatuh dari tingkat 35 kondo