(video) Terangkan Tentang Chameleon sekali dia melatah boleh kejung perut netizen

(video) Terangkan Tentang Chameleon sekali dia melatah boleh kejung perut netizen

Terangkan Tentang Chameleon sekali dia melatah boleh kejung perut netizen.Memiliki haiwan peliharaan menjadikan seseorang itu dekat dengan hidupan tersebut. Jika kebiasaannya orang memelihara haiwan seperti ikan, burung, anjing atau pun kucing, tapi berbeza bagi lelaki dalam rakaman yang tular ini.

Pemuda ini memelihara seekor chameleon atau turut dikenali dengan nama sesumpah. Haiwan ini agak jarang dipelihara dan boleh dikatakan agak eksotik. Dalam rakaman yang mendapat perhatian ramai itu, pemuda ini menceritakan tentang haiwan berkenaan.

Namun apa yang mencuri perhatian ramai adalah apabila tiba dia mahu beritahu bagaimana haiwan ini makan. Baru sahaja dia memegang serangga, sesumpah ini mengeluarkan lidahnya yang panjang dan terus menyambar makanannya itu.

Chameleon

Disebabkan itu lelaki ini terus terkejut dan termelatah! Berikut adalah perkongsian video pemuda terangkan tentang chameleon ini:

Comellah pemuda ini! Tapi memang terkejut juga melihatkan lidah panjang dan pantas milik sesumpah ini. Perkongsian rakaman pemuda terangkan tentang chameleon ini telah meraih lebih 156 ribu tontonan. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen

BACA: Gadis sebak lihat kakak menangis lepas solat kenapa ya

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/2021/09/15/pemuda-terangkan-tentang-chameleon-akhirnya-termelatah-bikin-dekah/

COMMENTS