Pasangan kekasih di buang kerja 24 jam

Pasangan kekasih di buang kerja 24 jam

Pasangan kekasih di buang kerja 24 jam.Nampaknya lepas kejadian mandi di kolam air pancut, timbul lagi satu kes beromen tepi tiang pula.

Mungkin ramai yang belum sedar bahawa kuasa viral kini terletak di tangan pengguna media sosial.

Baru-baru ni viral dekat Twitter sebuah video yang menunjukkan sepasang kekasih sedang bermadu asmara dekat belakang tiang di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).


Kalau korang perasan, menerusi vidoe tu nampak si perempuan tu berpelukan dengan lelaki tu sambil tangan perempuan tu pegang bahagian yang tak sepatutnya! Tak malu!

Dah macam tak ada tempat lain ke kalau nak beromen sekali pun! Yang perempuan tu dah la bertudung, dan yang lelaki tu pula katanya dah ada isteri.

 

Bagaimanapun, ada netizen yang mendedahkan pasangan kekasih ni telah dibuang kerja dalam tempoh 24 jam atas perbuatan mereka tu.

Tapi agak geram jgk la bila dapat tahu yang laki tu baru je dapat anak yang pertama. Haishh! Buat perangai!

Nak kahwin dua tak salah tapi jangan buat perangai buruk tu tepi tiang okay!

 

BACA: Presiden Parti Bumi Kenyalang (PBK) dakwa “ditahan” (SPRM)

COMMENTS