Pasangan dicekup buat “maksiat’ dalam air

Pasangan dicekup buat  “maksiat’ dalam air

Pasangan dicekup buat tak “senonoh’ dalam air.Ban Pecah terletak di Tanjung Piandang, Perak yang terkenal sebagai kawasan rekreasi dan aktiviti pelancongan dic.emari aktiviti m.aksiat.

Begitulah luahan seorang pengguna facebook Mohd Shahril Mat Saad berkongsi status dilaman beliau hari ini.

“Assalamualaikum dan selamat pagi. Larian ku di ban pecah diakhiri dengan pemandangan yang menc.emarkan m.aruah Ban Pecah. Pihak yang berkenaan terutama Jabatan Agama Islam Parit Buntar Perak mohon ambil t.indakan sewajarnya.

Saya sempat bertanya lelaki tersebut isteri dia ke? Dia mengaku tidak dan saya beri nasihat sedikit walaupun tidak berhemah.

Kita think p.ositif je..pagi td diorg mancing dpt pari besor sgt dh xsabor sgt depa pn terjun dgn plan nak gagau ngan tangan tnpa disangka pari tu mngelak msuk dlm sluar si gadis pari tlepas mata kail plk tsangkut kt area tu..xkan nk biar..abg her0 dtng mmberi bntuan dgn tangan..bnda mmng amk masa tara nk tlepas..ttiba abg joging tegur.

Ban Pecah terletak di Tanjung Piandang, Perak yang terkenal sebagai kawasan rekreasi dan aktiviti pelancongan dic.emari aktiviti m.aksiat.

Begitulah luahan seorang pengguna facebook Mohd Shahril Mat Saad berkongsi status dilaman beliau hari ini.

“Assalamualaikum dan selamat pagi. Larian ku di ban pecah diakhiri dengan pemandangan yang menc.emarkan m.aruah Ban Pecah. Pihak yang berkenaan terutama Jabatan Agama Islam Parit Buntar Perak mohon ambil t.indakan sewajarnya.

Saya sempat bertanya lelaki tersebut isteri dia ke? Dia mengaku tidak dan saya beri nasihat sedikit walaupun tidak berhemah.

 

Reaksi Orang Ramai
Kita think p.ositif je..pagi td diorg mancing dpt pari besor sgt dh xsabor sgt depa pn terjun dgn plan nak gagau ngan tangan tnpa disangka pari tu mngelak msuk dlm sluar si gadis pari tlepas mata kail plk tsangkut kt area tu..xkan nk biar..abg her0 dtng mmberi bntuan dgn tangan..bnda mmng amk masa tara nk tlepas..ttiba abg joging tegur.

Kat situ pejabat agama dah letak signb.oard dah sbg usaha utk menc.egah perbuatan yg mcm ni. Tak kan 24 jam pegawai dr pejabat agama nak terpacak kat situ.

Natizen yg dok ada di situ x kan nak tengok saja, tlg la b.antu apa yg patut.. mec.egah kemu.ngkaran ni adalah tgg jwb bersama.

Maksudnya: “Barangsiapa di antara kamu yang melihat kem.ungkaran, hendaklah dia mengubahnya dengan tangannya. Apabila dia tidak mampu, maka dengan lisannya. Dan apabila dia tidak mampu lagi, maka dengan hatinya. Sesungguhnya itu adalah selemah-lemah iman.” [Riwayat Muslim (78)].

Berangapan baik.mungkin mereka org susah.jd mereka nk cari kepah…rezeki tk dtg berg.olek.kena usaha.

Pggl pej agama boleh… tp setakat depa tu sepasang, kite pon boleh tegur. Jerkah je dr jauh, m.aki kow2 skit. Tkde nye deme b.erani lawan. Ingat, sbg masyrkt, kte pon ade tggjwb utk cegah m.aksiat.

Jangn kata nak mndi, nk m.ain ayaq kat situ pun takut ampai weii. klu kena blh la nk menggaru.

Kat situ pejabat agama dah letak signb.oard dah sbg usaha utk menc.egah perbuatan yg mcm ni. Tak kan 24 jam pegawai dr pejabat agama nak terpacak kat situ.

Natizen yg dok ada di situ x kan nak tengok saja, tlg la b.antu apa yg patut.. mec.egah kemu.ngkaran ni adalah tgg jwb bersama.

Maksudnya: “Barangsiapa di antara kamu yang melihat kem.ungkaran, hendaklah dia mengubahnya dengan tangannya. Apabila dia tidak mampu, maka dengan lisannya. Dan apabila dia tidak mampu lagi, maka dengan hatinya. Sesungguhnya itu adalah selemah-lemah iman.” [Riwayat Muslim (78)].

BACA: Ini Punca Kassim Selamat Dan Sabariah Jatuh Miskin Lepas Dihalau Nyonya Mansor

Berangapan baik.mungkin mereka org susah.jd mereka nk cari kepah…rezeki tk dtg berg.olek.kena usaha.

Pggl pej agama boleh… tp setakat depa tu sepasang, kite pon boleh tegur. Jerkah je dr jauh, m.aki kow2 skit. Tkde nye deme b.erani lawan. Ingat, sbg masyrkt, kte pon ade tggjwb utk cegah m.aksiat.

Jangn kata nak mndi, nk m.ain ayaq kat situ pun takut ampai weii. klu kena blh la nk menggaru.

Sumber: https://f-uh.com/2021/10/03/pasangn-di-c3kvp-aktiviti-pelancongan-dic-emari-aktiviti-m-aksiat-di-klik-sini/?fbclid=IwAR19ulq1tZjh4FmFtrZTOpN6utJHmP6y_7R4Cz4qgbk9YLyjRmTp9fhlzrI

BACA: Video Gadis terjun kereta selepas bergaduh dengan kekasih
BACA: Panas!!! Ada EXCO Melaka yg dh mula kemas barang?

COMMENTS