Mak oi !! Air kosong RM5, telur 4 biji harga sepapan

Mak oi !! Air kosong RM5, telur 4 biji  harga sepapan

Air kosong RM5, telur 4 biji seperti harga sepapan, Belum habis cerita ikan siakap harga kayangan ada lagi yang di kongsikan betkaitan makan di Langkawi .

Menerusi perkongsian di hantaran Facebook, wanita itu berkongsi, hidangan kumpulannya yang terdiri daripada 19 individu mencecah empat angka di samping harga air dan telur yang disifatkannya mahal.

Nak buat macamana kan kalau dah nama tempat pelancongan, kita tak dapat lari dengan situasi sebegini ,Maklumlah baru sahaja musim PKP banyak penjaga yang terkesan .

Air

Tadaaaa… empat angka, air pun cekik tengkuk tahap tak mati. Inikan pula ikan siakap yang katanya dari kayangan tapi keturunan Langkawi.

“Itu baru ikan, harga mau tersedak minum. Air kosong pun RM5, inikan pula air manis.

“Nasib lah ramai, boleh jugak kongsi, kalau yang datang bawa mak ayah dan anak-anak?, tak ke naya.

Menerusi laporan dalam utusan Telur 4 biji pun sama harga telur sepapan, tak tahu lah mahu sumpah atau mahu doa baik-baik kat peniaga itu sebab hati ini macam tak ikhlas saja semasa bayar,” kongsinya.

Jadi kepada Anda yang suka melancong, perlu di ingatkan bertanya dahulu harganya sebelum membuat pesanan ,kalau dah memang dalam kemampuan barulah buat pesanan .

Baca:Mahkamah benarkan gambar, video kes bunuh Syed Danial dimainkan

COMMENTS