Gelagat kucing kena marah dengan tuannya cuit hati netizen, puncanya simple je

Gelagat kucing kena marah dengan tuannya cuit hati netizen, puncanya simple je. Setiap rumah biasanya mempunyai seekor kucing yang dipelihara sebagai peneman dalam rumah. Kucing yang mahal atau kucing baka biasa, tiada beza kerana masing-masing mempunyai peminat tersendiri.

Seperti yang kita semua ketahui bahawa kucing adalah makhluk kesayangan manusia, tambah lagi pencinta kucing yang sememangnya sayangkan kucing dan menjaga kucing seperti keluarga sendiri.

Lagaknya itu seperti sedang memarahi kucingnya itu dengan marah- marah manja sahaja. Sehingga kini video itu mendapat beribu tontonan dan banyak lagi komen. Mungkin itu merupakan kucing kesayangannya yang ditatang bagai minyak yang penuh.

Gelagat kucing kena marah dengan tuannya cuit hati netizen, puncanya simple je

Kebiasaanya warga emas suka memelihara kucing kerana mempunyai teman untuk bercakap seperti satu video yang telah dimuatnaik di instagram reel apabila ianya memaparkan seorang mak cik yang sedang memelvk seekor kucing sambil menepuk manja di belakang badannya.

Ketika diterja ke ruangan komen, ramai warganet yang merindui kucing mereka juga setelah melihat kasih sayangnya terhadap kucingnya.

BACA: 

Keputusan AG berkait kes dadah buat Yasin rasa terkilan

Gelagat kucing kacau anak katak mencuit hati, sekali mak dia datang