Gelagat kucing kacau anak katak mencuit hati, sekali mak dia datang

Gelagat kucing kacau anak katak mencuit hati, sekali mak dia datang. Setiap hari pelbagai gelagat mengenai kucing yang boleh dilihat di media sosial seperti Facebook dan Tik Tok. Telatah kucing ini membuatkan ramai yang terhibur jika memang mereka ini peminat kucing.

Tidak dinafikan bahawa kucing adalah haiwan yang mempunyai peminat yang tersendiri. Bukan sahaja golongan dewasa tetapi semua golongan sangat sukakan kucing. Terutama kucing yang mempunyai baka yang terbaik.

Video yang menjadi pilihan pada kali ini adalah seekor kucing yang peliharaan yang sedang membvli seekor katak besar yang juga haiwan peliharaan pemiliknya. Baru hari ini tahu yang bunyi katak rupanya seperti orang yang memanggil maknya.

Gelagat kucing kacau anak katak mencuit hati, sekali mak dia datang

Rakaman video itu telah memaparkan seekor katak yang seakan menjer1t selepas dipukul manja oleh seekor kucing, tetapi apa yang menarik perhatian adalah bunyi yang dikeluarkan oleh katak itu seakan menang1s memanggil ibunya dan men4kutkan kucing itu sehingga berlari dari situ.

Setelah diterjah ke ruangan komen, ramai wargenet yang tergelak apabila menonton video itu dan ramai juga yang terkejut mendengar suara katak itu yang seakan menjer1t memanggil ibunya.

Komen Netizen:

BACA:

Sejak 10 tahun bantu ibu menjaja pulut panggang, kisah remaja ini curi tumpuan

Penampilan terkini Darling Ngasri buat ramai terkejut

Dihina kerana keturunan, lelaki tikam isteri dan 3 ipar