Gadis kembar cantik ini jadi trending nombor 1 di Tiktok

Gadis kembar cantik ini jadi trending nombor 1 di Tiktok. Zaman teknologi hari ini boleh dikatakan semua pun boleh jadi viral. Bergantung kepada apa yang korang kongsikan tidak kira perkara baik atau pun tidak. Manakan tidak, penggunaan media sosial yang tidak kira peringkat umur ini membuatkan sesiapa pun boleh mencuri perhatian ramai.

Malah individu yang memiliki personaliti menarik dan rajin membuat video mudah untuk digelar ‘influencer’. Tidak kira apa juga jenis platform, Instagram atau TikTok semuanya memiliki kelebihan tersendiri.

Baru-baru ini gelagat pasangan kembar yang sering membuat siaran langsung menerusi TikTok telah mencuri perhatian warganet. Dalam perkongsian semula rakaman tersebut kelihatan gadis kembar jadi sensasi di internet gara-gara trademark mereka yang sering ketawa tanpa ‘bunyi’.

 

Gadis kembar cantik ini jadi trending nombor 1 di Tiktok

 

 

Korang saksikan sendiri perkongsian rakaman gelagat dua gadis kembar jadi sensasi di internet ini:

https://www.tiktok.com/@mdazam93_/video/7077084347144146202?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=6974778065608328706

Memang rare nampaknya ketawa dalam diam! Apa-apa pun perkongsian rakaman yang dimuat naik menerusi akaun TikTok dengan nama akaun mdazam93_ ini telah meraih hampir 400 ribu tontonan dan dan 28 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian gadis kembar ini di ruangan komen seperti berikut:

“Tengah2 sedap sembang, sekali tak dengar suara. Rupanya member tengah gelak”

Gadis kembar cantik ini jadi trending nombor 1 di Tiktok

 

“Senang la pakai mask’. Aku pikir kemas je bila dia guna. Sekali tengok hahaha tak boleh tahan gelak” 

Gadis kembar cantik ini jadi trending nombor 1 di Tiktok

 

“MasyaAllah..Bagusnya dia gelak. Sopan je. Tak de suara. Macam ni la mak mertua suka…Eh” 

Gadis kembar cantik ini jadi trending nombor 1 di Tiktok

“Gelak xde suara..Ni yang kita cari” 

Gadis kembar cantik ini jadi trending nombor 1 di Tiktok

 

TONTON :