‘Ayah kasar sangat’ – anak Aliff Syukri dedah perangai sebenar bapa

‘Ayah kasar sangat’ – anak Aliff Syukri dedah perangai sebenar bapa. Umum diketahui, usahawan kosmetik yang tular dengan keperibadiannya iaitu Yang Hormat Dato’ Sri Aliff Syukri bin Kamarzaman atau lebih mesra disapa dengan panggilan Dato Aliff.

Baru baru ini, dia bersama anaknya sedang mempromosikan tudung yang dijualnya. Namun apa yang lebih menarik perhatian adalah apabila anaknya menjawab soalan warganet yang bertanya “syok ke jadi anak Dato Aliff?”.

‘Ada Pro dan Kontra’

Menerusi rakaman yang dikongsikan oleh @kakn79, anak lelaki Dato, Ammar tampil memberi jawapan kepada soalan tersebut. Katanya, ada pro dan kontranya yang tersendiri dan mengatakan sepanjang pemerhatiannya semasa dia kecil, dia mengganggap ayahnya k.jam sangat dan z.4lim.

” Ada dia punya pro, ada punya kontra. Sejujurnya, apa yang saya nampak waktu saya muda dulu kan, saya tengok macam ayah saya ni k.j4m sangat. Macam orang zalim. Jelasnya lagi, bila dia dah besar, dia dah mula faham dengan apa yang dilakukan oleh ayahnya adalah untuk kebaikannya sendiri.

'Ayah kasar sangat' - anak Aliff Syukri dedah perangai sebenar bapa

Ammar akui yang berlaku perubahan ke arah kebaikan apabila dia mendengar nasihat ayahnya. Tapi bila dah besar, saya dah faham kenapa dia buat macam ni. Adalah perubahan dalam hidup saya bila saya dengar nasihat nasihat ayah saya.

Bangga Dengan Ayah

Ammar mengatakan dalam video tersebut bahawa dia bangga dengan ayahnya. Lebih-lebih lagi bila melihat ayahnya mampu mempunyai resort sendiri. Lepastu, sekarang saya macam ‘wow ayah saya ada resort sendiri’. saya bangga. Sekadar info, beliau merupakan salah seorang anak kepada pengasas produk kosmetik Sendayu Tinggi, Rozita binti Ibrahim.

Beliau mula terlibat dalam dunia perniagaan sejak berumur tujuh tahun sewaktu tinggal bersama neneknya di Sabak Bernam. Sumber, Murai.my

@kakn79Live Bersama D’ato Aliff,Ammar & Khadeja 🥰♬ Beat Automotivo Tan Tan Tan Viral – WZ Beat

BACA:

Kazar belanja nyanyi lagu Madah Berhelah buat semua terpukau

4 fakta tentang Hush Puppies yang ramai tak tahu

Shuib akhirnya mengaku Watie ada ciri-ciri ibu kepada anak-anaknya