Aksi ‘goyang’ Kak KM raikan kemenangan kes saman, netizen perasan sesuatu

Aksi ‘goyang’ Kak KM raikan kemenangan kes saman, netizen perasan sesuatu. Setelah hampir setahun turun naik mahkamah, usahawan kosmetik Liana Rosli yang juga anak kepada seniwati Normah Damanhuri mengumumkan bahawa dia telah memenangi kes saman fitnah yang dibuat oleh bekas abang iparnya sendiri.

Kata Liana Rosli atau lebih dikenali sebagai Kak KM, saman fitnah itu telah difailkan bekas suami kepada kakaknya sebagai tindakan mempertahankan diri yang dibuat oleh Liana ketika satu siaran langsung di Instagram pada tahun lalu.

Ditemui media, Liana memberitahu bahawa bekas abang iparnya itu juga telah ‘membayar’ golongan netizen untuk sebarkan cerita yang tidak baik tentang dirinya.

Aksi 'goyang' Kak KM raikan kemenangan kes saman, netizen perasan sesuatu

Syukur akhirnya kes ini selesai dan saya menang. Sebenarnya saya tidak sebut pun nama dia ketika sesi live tu, tapi dia yang terasa sehingga ambil tindakan saman.
Dalam hantaran terbaru di Instagram, Kak KM dilihat ‘rancak’ meraikan kemenangan kes saman fitnah tersebut bersama barisan peguam dan ahli keluarganya.

Apa yang lebih menarik perhatian netizen adalah cara usahawan itu meraikan kemenangan sehingga mengundang kritikan dan juga kecaman netizen.

Terkedu muka wife tuan lawyer tengok Kak KM goyang macam tu. – netizen

BACA:

Perantisiswa : Permohonan fasa 2 dibuka mulai 1 Ogos

“Harap Syamsul tak lupa asal-usul”, pesanan padu Yusuf Haslam buat anaknya

Bilik sewa saiz lubang kubur, ini anda boleh lakukan jika tak puas hati