Akhirnya sepupu sajat bongkar Semua apa yang terjadi

Akhirnya sepupu sajat bongkar Semua apa yang terjadi

Akhirnya sepupu sajat bongkar Semua apa yang terjadi.Temu bual yang dilakukan oleh selebriti Harith Iskander dengan usahawan k0ntr0versi Nursajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruzzaman sememangnya masih hangat dibualkan oleh warganet.

Temu bual bersama Sajjat

Dalam temu bual yang bersiaran langsung di Facebook selebriti berkenaan, Sajjat ada menceritakan kr0n0logi yang terjadi dalam hidupnya berhubung beberapa isu sehingga dia mengambil tndakan melarikan diri ke luar negara.

Sajjat putar belit fakta

Walau bagaimanapun, dalam temubual bersama usahawanTrang3nder itu, ada pihak yang kurang setuju denganpendedahan yang dibuat oleh Sajjat.

Menurutnya, Sajat telah memutar belitkan fakta dan menjelaskan lsuMahkamah berkaitan k.es penlpuan dengan cara yangSalah.

Hal ini dimaklumkan sendiri oleh sepupunya iaitu Nurnilam Sari di laman Facebook. Dia yang dikatakan menjadi ‘mngsa’ k.es yang melibatkan Sajjat telah tampil membangkang apa yang diperkatakan oleh usahawan itu.

Rasa tk adil kerana Sajjat dah disahkanBersalah

Tk hanya itu, Nurnilam Sari dan seorang lagi individu yang terlibat dalam kesPenlpuan yang dilakukan Sajjat dikenali sebagai Nurwati Husin bercadang untukMenyaman Harith Iskander berhubung temubual yang dianggap berat sebelah.

AkanSaman Harith Iskander kerana benarkan bercakap lsu Mahkamah

Tk sebelah mana-mana pihak”

Walau bagaimanapun, Harith Iskander menerusi laman Facebooknya telah menulis bahawa dia sama sekali tdak berpihak kepada mana-mana individu.

Dia cuma mahu rakyat Malaysia mendengar sendiri apa yang diperkatakan Sajjat dari mulutnya sendiri tnpa perlu percaya 100% apa yang diucapkan.

Terdahulu, temubual selebriti berkenaan dengan usahawan k0ntr0versi tersebut telah mencetuskan ‘g0sip’ baru apabila Sajjat secara terang-terangan mengaku bahawa dirinya adalah seorangTransgnder.

Dalam temubual itu juga, dia ada menceritakan berkenaan ke.sMahkamah yang dilaluinya dimana dia kalah salam ke.sSaman tersebut dan perlu membayar ratusan ribu ringgit.

 

Sumber : ohmymedia

BACA: Gadis jelita penjual siomay tepi jalan curi tumpuan

COMMENTS